Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Φεύγωωω. Φεύγωωω. Τώρα φεύγω!!

Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αχαρνών. Συνεδρίαση της 5/2/2009. Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου δίνει το λόγο στον δημοτικό σύμβουλο κ. Πετρόπουλο, της παράταξης του Δημάρχου κ. Φωτιάδη. Ο κ. Πετρόπουλος λέει επί λέξει τα εξής:

Είμαι στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσω ότι πριν λίγες μέρες κάποιοι συνάδελφοι της παράταξής μου ανακοινώσανε κάποιες συκοφαντικές φήμες από τον κ. Δήμαρχο, οι οποίες αυτές με προσβάλουν με θίγουν εμένα και την οικογένεια μου Εγώ θεώρησα πιο σωστό και έντιμο να πάω να μιλήσω με τον κ. Δήμαρχο να τον ρωτήσω αν κάποια πράγματα αν πράγματι αληθεύουν ή είναι συκοφαντίες ο κ. Δήμαρχος μου επιβεβαίωσε με τον τρόπο του βέβαια πιο όμορφα μου τα είπε, αλλά μου επιβεβαίωσε πράγματι ότι λεχτήκανε τα λόγια αυτά Κυρίες και Κύριοι συνάδελφοι απλά θέλω να σας πω τα δύο θέματα τα οποία με συκοφαντούν, με προσβάλουν και αυτά θέλω να τα καταγγείλω. Το πρώτο θέμα είναι ότι στις 19ης Μαΐου ημέρα μνήμης γενοκτονίας των ποντίων έκανα μια πρόταση η οποία αισθάνομαι πάρα πολύ υπερήφανος για την πρόταση αυτή για να είναι μια μέρα μνήμης –αργίας στους αδικοχαμένους έλληνες του ποντιακού ελληνισμού αισθάνομαι πάρα πολύ υπερήφανος γιατί αυτή την ημέρα θα μπορούσαμε με κάποιες εκδηλώσεις να λαμπρύνουμε τη μέρα αυτή και να γνωρίσουν και τα παιδιά μας το θέμα της γενοκτονίας των ποντίων. Δεν ξέρω γιατί ο κ. Δήμαρχος θεώρησε ότι ήταν ατόπημα ήταν λάθος μου για να το συζητήσει με τους συναδέλφους μου.

Ένα δεύτερο θέμα είναι το θέμα της δημαρχιακής επιτροπής. ήμουνα και εγώ στη δημαρχιακή επιτροπή και όπως γνωρίζεται ήταν ένας διαγωνισμός ο οποίος ήταν δύο ενδιαφερόμενοι στο διαγωνισμό ο ένας εξ αυτού έλειπαν κάποια έγγραφα ακυρώθηκε και έφυγε ο δεύτερος εξ αυτού είχε όλα τα έγγραφά, αλλά το μόνο που δεν είχε δεν είχε την έκπτωση. Ξέρετε ότι απαγορεύεται είναι όλα κλειστά του φακέλου και απαγορεύεται η προφορική έκπτωση που έκανε ο κύριος και ζήτησε ενώπιον όλης της δημαρχιακής επιτροπής το1%, προφορικά, αυτό που απαγορεύεται. Εδώ επικαλούμαι την μαρτυρία του κ. Αφουξενίδη, του κ. Χάψα, του κ. Κασσαβού, της κ. Παπαδοπούλου όλης της δημαρχιακής επιτροπής. Θα παρακαλούσα να πάρουν το λόγο και να με διαψεύσουν μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, αν αυτά που λέω είναι σωστά ή είναι λάθος Γιατί εγώ πιστεύω ότι έκανα το καθήκον μου με διαφάνεια απέναντι στους πολίτες. Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι μετά από αυτά θέλω να καταγγείλω να ανακοινώσω, συγγνώμη, την αποχώρησή μου, την ανεξαρτητοποίησή μου από την παράταξη του κ. Φωτιάδη. Θα είμαι πάντα κοντά στους πολίτες του δήμου ως δημοτικός σύμβουλος όπως ήμουνα πάντοτε όταν η πόρτα μου ήταν ανοιχτή πάντοτε γιατί αγαπητοί μου ήρθαμε στο δήμο για να υπηρετήσουμε τον αχαρναϊκό λαό και όχι να τον εξουσιάσουμε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Κύριε πρόεδρε συγνώμη μια παράλειψη. Θα ήθελα παρακαλώ τη μαρτυρία των συναδέλφων. Θα σας παρακαλούσα θα ήθελα τη μαρτυρία των συναδέλφων. Αν δεν έχω τη μαρτυρία των συναδέλφων έχω ένα έγγραφο εδώ το οποίο αυτό το έγγραφο σε μια δημαρχιακή επιτροπή μετά τρεις μέρες, συγνώμη που δε συνέχισα, ζήτησα από τον κ. …. ,γιατί δεν κατάλαβα τι ήταν αυτό, γιατί ξέρετε δεν τα γνωρίζουμε όλα, θέλουμε να τα μάθουμε τα πράγματα σιγά σιγά με διαφάνεια και εντιμότητα και όταν τον ρώτησα τον κύριο … να μου δώσει το έγγραφο να το δω μου έδωσε ένα έγγραφο το οποίο η προσφορά η πρώτη η προμήθεια που έγινε ήταν στις 20 του μηνός και μου φέρανε μετά τρεις μέρες να υπογράψω στις 23 του μηνός. Έχω το έγγραφο εδώ που λέει 6% έκπτωση όταν πήγα και μίλησα με τον κ. ….. και του πήρα τα χαρτιά από τα χέρια και του λέω μα πως έγινε 6%, αφού ο κ. ..…ζήτησε προφορικά ζήτησε1% πως έγινε 6% εδώ και του πήρα τα χαρτιά από τα χέρια και του λέω, πήρε κατευθείαν τον κ. Γάκη, επικαλούμαι τη μαρτυρία του κ. Γάκη, του λέει κ. Γάκη προστατέψτε με κ. Γάκη και του λέω ποιος σας είπε κύριε να τα κάνετε λέει ο Δήμαρχος μου είπε, μη με ανακατεύετε εμένα. Γι’ αυτό κυρίες και κύριοι συνάδελφοι ήρθα σε αυτή τη θέση. Θα είμαι πάντα δίπλα στη διαφάνεια, στη αξιοπρέπεια και την τιμή , γιατί αυτά που άκουσα προσβάλλεται η τιμή και η αξιοπρέπειά μου.


Αυτά με τις δηλώσεις (τα έγραψα όπως τα είπε).
Τα μέλη της δημαρχιακής επιτροπής έχασαν τη φωνή τους. Ο κ. Αφουξενίδης είναι πρόεδρος της ΚΕΔΑ, ο κ. Χάψας Αντιδήμαρχος και αναπληρωτής του Δημάρχου, η κ.Παπαδοπούλου γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου και ο κ. Κασσαβός συνοδός του Δημάρχου στα ταξίδια στο εσωτερικό και το εξωτερικό.

Η αντιπολίτευση μόνο που δε ροχάλιζε! Μόνο ο κ. Τραβασάρος κάτι μίλησε για εσωκομματικό θέμα και για υποψία σκανδάλου που πρέπει κάποτε να συζητηθεί.

Ο κ. Δήμαρχος είπε ότι ακυρώθηκε ο διαγωνισμός, άρα δεν υπάρχει θέμα. Είπε επίσης ότι όποιος σύμβουλος διαφωνεί πρέπει να παραιτείται, αφού εξελέγη με τη σημαία της παράταξης.Δε γνωρίζει ή κάνει ότι δε γνωρίζει το άρθρο 98 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων που λέει:
"Ο δημοτικός σύμβουλος εκφράζει τη γνώμη του και ψηφίζει με απόλυτη ελευθερία, αποβλέποντας πάντοτε στην εξυπηρέτηση του συμφέροντος του συνόλου των δημοτών."
Και μια απορία δική μου. Ο κ. Γάκης, Γενικός Γραμματέας του Δήμου, πως εμπλέκεται στη δημαρχιακή επιτροπή και υπάλληλος του δήμου ζητάει την προστασία του;

Δεν υπάρχουν σχόλια: