Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Αφιερωμένο εξαιρετικά στους ευαίσθητους!!

Μια από τις τόσες καταγγελίες Ελλήνων πολιτών που έφτασαν στο διαδίκτυο. Αφιερώνεται σε εκείνους που έχουν δημοκρατική και ανθρώπινη ευαισθησία, πριν πάθουν τα ίδια. Πιστεύω την ίδια ευαισθησία θα είχε ο παθών. Πριν πάθει αυτά που εξιστορεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΑΨΕΙΣ Ή ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙΣ


"Προχτές το απόγευμα γύρω στις εφτά στην οδο κεραμικου πισω απο τη πλατεια κουμουνδουρου και 3 λεπτα απο τη πλατεια ομονοιας, πηγα σε καποια αποθηκη ενος προμηθευτη να παρω καποια πραγματα, τα πηρα λοιπον σε κουτες τα φορτωσα στο ι.χ. μου και ξαναμπηκα στο μαγαζι να παρω το τιμολογιο, μεχρι να βγω παλι εξω δεν περασαν 3-4 λεπτα και μου ειχαν ανοιξει το αυτοκινητο μου ειχαν παρει τα παντα και ειχαν γινει καπνος!!! εντρομος λοιπον δεν ηξερα τι να κανω στο θεοσκοτεινο και αφιλοξενο κεντρο της ευρωπαικης και ολυμπιακης πρωτευουσας της χωρας που μετεδωσε τα φωτα του πολιτισμου και της δημοκρατιας στα περατα της γης!!!!!! βλεπω λοιπον ενα μινι μαρκετ με καμερες απ εξω, που το ...ειχε ασφαλως ενας αλλοδαπος ο οποιος μου με εξυπηρετησε δειχνοντας μου το βιντεο, αυτο που ειδα στην οθονη ηταν σοκαριστικο 6-7 μελαμψοι ΑΤΑΡΑΧΟΙ αναμεσα σε δεκαδες περαστικους να παραβιαζουν το πορτα του αυτοκινητου και να φορτωνουν τις κουτες λες και ηταν σπιρτοκουτα!!!!! με τελεια οργανωση και πειθαρχεια!!! τις εδιναν χερι με χερι ο ενας στον αλλον τοσο ανετα και γρηγορα που δεν πιστευα στα ματια μου, συνεχιζοντας λοιπον καλω την αστυνομια που ηρθε ομολογω αμεσως, δυο νεαρα παιδια φοβισμενα που κοιταγαν δεξια και αριστερα με ενα βλεμα τοσο φοβισμενο που πολυ δυσκολα θα ξεχασω μου ειπαν οτι εχουν δυναμη δεκα (10) αντρων και οτι ειναι φυση αδυνατον να κανουν κατι λεγοντας μου χαρακτηριστικα οτι γνωριζουν το προβλημα και οτι εχουν καθημερινα δεκαδες τετοια περιστατικα!!!! ευχαριστησα τα πολυ ευγενικα παιδια της αστυνομιας κατανοωντας το προβλημα.....φευγω λοιπον και παω τριακοσια μετρα πιο κατω σχεδον δυο δρομους διπλα (δεν θυμαμαι την οδο) σε μια αλλη αποθηκη να παρω καποια δειγματα, τα παιρνω λοιπον τα τοποθετω στο "ανοιγμενο" ηδη αυτοκινητο και αφου ηξερα οτι ειμαι πλεον σε..... εμπολεμη ζωνη εβγαινα συνεχεια εξω απο τη βιοτεχνια μεχρι να τελειωσω τα διαδικαστικα, ανα δυο με τρια λεπτα ημουν εξω για να προσεχω το αμαξι μου που ειχε πλεον 3-4 σακουλες με δειγματα..... μεχρι να ξαναβγω.....με ξαναληστευουν!!!!! δευτερη φορα μεσα σε μια ωρα περιπου!!!! τρεαλλαθηκα!!!! δεν το πιστευα!!!! ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΑ!!!! τηλεφωνω λοιπον στον μεγαλου μου αδερφο να του τι μου συμβαινει, και μου απαντα οτι και εκεινος την ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΓΜΗ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΘΥΜΑ ΛΗΣΤΕΙΑΣ ΛΙΓΑ ΜΕΤΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΧΕΔΟΝ!!!! με τη μονη διαφορα οτι εκεινου του ειχαν παρει ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!!!!!! ξανα τρελλαθηκα!!! σκεφτομαι οτι ζω καποιον εφιαλτη δεν ειναι δυνατον να ειναι αληθεια αυτο!!!!! το βραδυ λοιπον αργα μετα τις δωδεκα τη νυχτα πηγα στο σπιτι του αδερφου μου να του πω και να μου πει τι ακριβως εγινε.....!!! του πηραν το αμαξι, το εψαχνε δυο με δυομιση ωρες, ασφαλως ειχε ειδοποιησε η αστυνομια που και παλι ειχε παει αμεσως και του ειπαν ακριβως τα ιδια λογια!!! παντα ευγενικα και φοβισμενα, του ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν τιποτα οτι ζουνε και αυτοι σε καθεστως αιχμαλωσιας και οτι και οι αστυνομικοι ειναι ανθρωποι και εχουν οικογενειες και που ασφαλως ειχαν απολυτο δικιο.....ψαχνοντας λοιπον το αμαξι ο αδερφος μου μετα απο δυο, δυομιση ωρες πηρε ενα ταξι εξουθενομενος και αηδιασμενος, να φυγει, να παει σπιτι του, να κλειδωσει οσο πιο καλα μπορουσε τις πορτες, ο ταξιτζης λοιπον λεγωντας του ο αδερφος μου τα καθεκαστα, αταραχος, συνηθισμενος απο τετοιες ιστοριες τρελλας του λεει να μην ξαναρθει στο κεντρος της πολης, οσο μπορεις να το αποφευγεις το κεντρο του λεει.....εν πασοι περιπτωσει εκαναν μαζι μια τελευταια βολτα στους γυρω δρομους μπας και βρουνε το κλεμενο και χρεωμενο ακομα αυτοκινητο, και ως δια μαγειας , νατο!!!!!! το βλεπουν σε καποιο σημειο!!!! ανοιχτες οι πορτες, αναμμενοι οι καθαρηστηρες του τζαμιου, ανοιχτο το ραδιο!!! τα φωτα ολα εκτος της μηχανης!!!! πω πω χαρα ο αδερφος μου που ναι μεν ελειπαν τα πραγματα απο μεσα αλλα αφ ενος ζουσε!!! και αφετερου ειχε βρει το αυτοκινητο!!!! το παιρνει λοιπον και περιχαρης φευγει για το σπιτι του ..... αποφασισαμε λοιπον να κανουμε το αυτονοητο να δουμε που θα απευθυνθουμε να μην αφησουμε το θεμα ετσι.....τηλεφωνουμε λοιπον στο τμημα ακροπολεως να ρωτησουμε σε ποιο τμημα ανηκει ο συγκεκριμενος δρομος, η οδος κεραμικου δηλαδη...μετα απο αρκετα λεπτα και αφου καταφεραμε να βγαλουμε ακρη μας ειπαν απο το τμημα ακροπολεως οτι δεν ανηκει σε αυτους αλλα στο τμημα ομονοιας!!!! μας μεταβιβασαν εκει λοιπον ως καυτη πατατα!!! καλουμε λοιπον και μας απανταει εκει (νομιζω ο δοιηκητης) παρα πολυ ευγενικα και συγκαταβατικα οτι κανουν οτι μπορουν οτι δεν εχουν δυναμη και οτι κινδυνευουν και οι ιδιοι!! αποφασισαμε λοιπον να καλεσουμε το υπουργειο προστασιας των αλλοδαπων ωχ συγνωμη ηθελα να πω του πολιτη... μετα απο καμποσα τηλεφωνηματα και ανοητες ερωτησεις συνδεουν τον αδερφο μου με το γραφειο του υπουργου προστασιας των αλλοδαπων ωχ συγνωμη ηθελα να πω του πολιτη...αφου λοιπον συστηνεται, ζηταει το ονομα και την αρμοδιοτητα του κυριου που μιλαγε, του δινει λοιπον το ονομα του και αρχιζει να του εξιστορισει τα γεγονοτα, τον διακοπτει λεγοντας του οτι....."δεν εχω χρονο" !!!!!!!!!!! τα εχασε ο αδερφος μου!! το ιδιο και εγω και μαζι με δυο φιλους που ειχαν μαζευτει στο μαγαζι να μαθουν τα γεγονοτα.....τρελλαθηκαμε ολοι!!!!!! του λεει λοιπον οτι περα απο ανεντιμο, ειναι και παρανομο αυτο που μου λεει!!! ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΑ!!! μετα απο εντονο διαπληκτισμο μας λεει να στειλουμε με....φαξ!!!! τη καταγγελια μας!!!! και οτι θα.....ενημερωθει ο υπουργος!!!!! του λεω οτι δεν θελω να στειλω με φαξ και με email αλλα θελω νε ερθω ο ιδιος να παρω και αριθμο πρωτο....κωλου..... θελοντας ο κυριος αυτος να κατευνασει τα πνευματα υποσχεθηκε οτι θα ενημερωσει ι ιδιος τον υπουργο και οτι θα κανουν οτι μπορουν και αλλα τετοια χαριτωμενα.......του απαντει οτι γιατι φερεστε ετσι στον ελληνα φορολογουμενο πολιτη (με τον υψηλοτερο φορολογικο και ασφαλιστικο δεικτη στην ευρωπαικη ζωνη) οτι εχουμε και εμεις δικαιωματα και αλλα τετοια του ειπαμε του....μπενακη και βγαινακη.......
_Ψαχνοντας μαθαμε (απο φιλους αστυνομικους) οτι αυτοι οι συγκεκριμενοι ψυχραιμοι ληστες ειναι....αλγερινοι και μαροκινοι και ειναι λειαν επικυνδινοι με δολοφονικα ενστικτα..... τα εχασα....εχουμε λεω και....αλγερινους στην ελλαδα??? απο το μακρινο αλγερι??? απο την αλγερια.....απο το μαροκο απο ολους εχουμε και ποσοι θα ερθουν ακομα......μου απαντησε φιλος αστυνομος!!!!
_Αηδιασμενος και ντροπιασμενος για τη καταντια της χωρας μου δεν ξερω τι να κανω που να στειλω και τι να στειλω, να στειλω στην ευρωπαικη ενωση mail, να στειλω σε ολα τα δικαιοδοτικα οργανα της ευρωπης ασφαλως, εφοσον εδω δεν βρισκω ακρη, αρχιζω απο σημερα "ανενδοτο" να δω αν μπορω να κανω κατι αλλα το χειροτερο το πιο εξοργιστικο δεν ειναι αυτο, ειναι οτι οταν αναφερουν τα "δημοκρατικα καναλια" με τους ....."δημοκρατες δημοσιογραφους" το μεταναστευτικο θεμα, λες και υπαρχει τετοιο θεμα λες και ειναι μεταναστες ολοι αυτοι που τριγυρναν με δυο και τρια κινητα στους σκοτεινους δρομους της αθηνας και αλλων πολεων, μας δειχνουν ενα θλιμενο παιδικο προσωπακι προσωποποιωντας επανω του ολους.....τους αλλοδαπους, τους δολοφονους τους εγκληματιες τους κλεφτες τους βιαστες, τους εμπορους λευκη σαρκος και εμπορους θανατου!!! δηλαδη αυτο το παιδικο αθωο προσωπακι φοβομαστε, απο αυτο το προσωπακι κινδυνευουμε??? αυτα τα μωρουδιστικα ματακια τρεμουμε και δεν μπορουμε να βγουμε απο τα σπιτια μας???? ασε που βαζουν και μια συγκινητικη μουσικη υποκρουση θελοντας να μας τονισουν οι "αντιρατσιστες και δημοκρατικοι δημοσιογραφοι" το ποσο διστυχισμενοι ειναι οι μεταναστες!!!! το ποσο ασχημα ζουνε εδω, το πως τους.....φερομαστε!!! ασε δε το πιο φρικιαστικο ειναι που συγκρινουν τους δικους μας μεταναστες τους παππουδες μας η τους θειους μας η ακομα τους ιδιους μας τους γονεις που πηγαν εξω για ενα καλυτερο μελλον και τους συγκρινουν με τα κτηνη αυτα που εχουν ,μαζευτει εδω, δηλαδη δεν εχουν ουτε ιερο ουτε οσιο!!! βρε καθαρματα που τολματε νε λετε ετσι για τους ανθρωπους που αγαπηθηκαν απο ολους εκει τους ντοπιους, οπου και αν πηγαν δεν εμειναν ουτε μια μερα χωρις δουλεια, πριν φτασουν εκει, στην αμερικη, στο καναδα, στη γερμανια, στο βελγιο, στα περατα του κοσμου ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΙΣ ΔΟΥΛΙΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΕΔΩ, ΤΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΕΧΟΝΤΑΝ!!! ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΕΡΗΔΕΣ!!! δηλαδη πραγματα που για να τα πεις η πρεπει να εισαι βλαμμενος η να κονομας, να εχεις καποιο οφελος για να λες τετοια πραγματα!!!! βεβαια τα λενε απο την εκαλη απο τη βουλιαγμενη και απο το κολονακι φυλαγμενοι απο αστυνομικους που τους αποκαλουνε ....συνοδους, ντυμενοι με πολτικα, κλεσμενοι μεσα στις πορσε και στις μερσεντες τολμανε να λενε καποια παλιοτομαρα το πως πρεπει να αισθανομαι εγω για τους τρομοκρατες της καθημερινοτητας μου, για τους καταπατητες της ελευθεριας μου, για τους βιαστες της ζωης μου, να αλλαξω εγω τροπο ζωης για τους λιγους "μεταναστες" και οχι αυτοι να ερθουν στα επιπεδα του τροπου ζωης του ελληνα, αλλα ειπαμε εδω ειναι η πατριδα των λιγων η χωρα της μειοψηφειας εδω το δυο τοις εκατο (2%) οχι μονο κανει κουμαντο αλλα ζει εις βαρος του ενενηντα οχτω τοις εκατο (98%) εδω εγω που θελω να ζησω ελευθερος, να μπορω να παω τη κορη μου στον αγιο παντελεημωνα οπους μαγαλωσα να της δειξω που περασα να παιδικα μου χρονια ειναι αδυνατον, εγω λοιπον ειμαι φασιστας και....ακροδεξιος εγω ειμαι ρατσιστης και οι τριανταφυλλοπουλαιοι και πρετεντεραιοι ειναι αριστεροι και......δημοκρατες οσοι θελουν να γινει δημοψηφισμα ειναι ακροδεξιοι και οσοι δεν......θελουν ειναι......εντιμοι και δημοκρατες!!!!!
_ αυτα επαθα φιλοι μου στο κεντρο της....ευρωπαικης και ολυμπιακης πρωτευουσας του....πολιτισμου την ....αθηνα.....
καλη μας νυχτα....."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ-ΘΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: