Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

Μερικές σκηνές από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αχαρνών



Πέμπτη 9/10/2008. Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αχαρνών. Διαδικασία: Ανακοινώσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο. Σε κάποια στιγμή ο δημοτικός σύμβουλος κ. Π. Γεροντίδης πήρε το λόγο και αναφερόμενος στο Γραμματέα του τοπικού ΠΑΣΟΚ Δ. Δημόπουλο: «… Το τοπικό ΠΑΣΟΚ δε θα εθελοτυφλήσει στις όποιες διαδικασίες χρειάζονται. Και όλα αυτά τα λέω γιατί αναφέρθηκε μία εφημερίδα, ειρωνικά δεν ξέρω πως μου φάνηκε, για τον κύριο δήμαρχο, ότι πάει τώρα στο ΠΑΣΟΚ σε εισαγωγικά και γλείφεται για το χρίσμα και τα λοιπά.
Κοιτάξτε ξέρετε ότι αυτή τη στιγμή διαφωνώ κάθετα σε πολλά θέματα με το δήμαρχο και θα διαφωνώ γιατί θεωρώ τον εαυτό μου υγιή σκέψη. Αν δε διαφωνών δε θα μπορούμε να έχουμε καλή συνέχεια. Και θα διαφωνώ, έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Αλλά να μη ξεχνάμε οι ιθύνων του τοπικού ΠΑΣΟΚ και αυτό προς εσένα αδερφέ Δημήτρη, το τι ρόλο έπαιξε ο κύριος Φωτιάδης εκείνα τα δύσκολα χρόνια της βασιλοχουντικής περιόδου εδώ στο Δήμο Αχαρνών για να έρθει το ΠΑΣΟΚ ή οποιεσδήποτε άλλες δυνάμεις προοδευτικές. Νομίζω ότι οφείλετε ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Φωτιάδη. Εγώ ξέρουν ότι κομματικά είμαι αντίθετος και κάθετος αν θέλετε στα προσωπικά ιδεολογικά μου πιστεύω. Αυτά προς ενημέρωση και αποφυγή κάθε παρεξήγησης. …»

Αδερφέ Παύλο, αν ήμουν ο γραμματέας του τοπικού ΠΑΣΟΚ θα σου διάβαζα τι είπε ο δήμαρχος προεκλογικά στο acharnet.gr και τον Δημοσιογράφο, Ανδρέα Δελαβερίδη. Αν δεν ήσουν στο Μενίδι τα δύσκολα χρόνια της βασιλοχουντικής περιόδου μπορεί να μη γνωρίζεις μερικά πράγματα. Αν ήσουν, τότε δε γνωρίζεις τη σταδιοδρομία του δημάρχου που θέλεις να υποστηρίξεις. Για ενημέρωσή σου παρουσιάζω το σχετικό κομμάτι της περιόδου αυτής, όπως το ανέφερε ο κ. δήμαρχος για ενημέρωση όσων δεν γνωρίζουν.

Θα ήθελα να μου αναφέρετε λίγα πράγματα για το βιογραφικό σας και την πολιτική σας σταδιοδρομία:
«Γεννήθηκα στην πρώην Σοβιετική Ενωση το 1951. Ήμουν μέλος μιας οικογένειας με 8 παιδιά και τελείωσα το 7τάξιο γυμνάσιο. Ήρθαμε στην Ελλάδα το 1965 και τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα, ιδιαίτερα λίγο αργότερα, στα χρόνια της δικτατορίας. Έτσι αποφάσισα να πάω στη Γερμανία, ολομόναχος χωρίς καμιά βοήθεια, για να σπουδάσω και να δουλέψω. Με πολύ βοήθεια από τους Γερμανούς και δική μου επιμονή και υπομονή κατάφερα αρχικά να τελειώσω τη γερμανική σχολή αρχιτεκτονικής. Στη συνέχεια άρχισα να αλληλογραφώ με το υπουργείο παιδείας στη Βόννη και κατάφερα να σπουδάσω και να αποφοιτήσω ως πολιτικός μηχανικός. … Μετά πήγα στο Αννόβερο και τέλειωσα με άριστα τις σπουδές μου.

Στη Γερμανία γνώρισα και τη γυναίκα μου, η οποία είναι και αυτή αρχιτέκτων-μηχανικός, παντρευτήκαμε το 1982 στην Ελλάδα και μετά ξαναγυρίσαμε στη Γερμανία, όπου μετά από δύο χρόνια αποκτήσαμε το γιο μας, ο οποίος σπουδάζει και αυτός αρχιτέκτονας στο Βόλο. Τότε έπρεπε να πάρουμε τη μεγάλη απόφαση. Να ξαναγυρίσουμε στην Ελλάδα. Και λέω μεγάλη απόφαση, διότι εγώ τότε έπαιρνα έναν πολύ καλό μισθό ως πολιτικός μηχανικός, που έφτανε τα 15.000 μάρκα. Κι όμως τα άφησα όλα αυτά για να έρθω να βοηθήσω την πατρίδα μου, γιατί τότε πιστεύαμε πολύ ότι όλοι οι Έλληνες έπρεπε να πάμε στη χώρα μας να βοηθήσουμε. Τα δύο πρώτα χρόνια στην Ελλάδα ήταν πολύ δύσκολα. Ζούσαμε με δανεικά χρήματα και ρούχα. Το 1986 πολιτεύτηκα στα δημοτικά πράγματα του Μενιδίου και εξελέγην δημοτικός σύμβουλος με τον κ. Βρεττό και το 1990 επανεκλέγηκα με τον Τάσο Μουστακάτο δήμαρχο.»

Αδερφέ Παύλο, τα δύσκολα χρόνια της βασιλοχουντικής περιόδου ο δήμαρχος δεν ήταν στο Μενίδι. Σπούδαζε στη Γερμανία. Γιατί το ΠΑΣΟΚ του οφείλει ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ;

Αδερφέ Παύλο, αν ήμουν ένας από τους ΠΑΣΟΚους της δεκαετίας του 80 θα αναρωτιόμουν την περίοδο 1984 που ήρθε ο Φωτιάδης στην Ελλάδα και λέει ότι ζούσε με δανεικά χρήματα, ποιες υπηρεσίες προσέφερε στον τόπο μέχρι το 1986, που το ΠΑΣΟΚ τον περιέλαβε στο συνδυασμό του Βρεττού; Μήπως γιατί ο Φωτιάδης ήταν μόνο επιστήμονας ποντιακής καταγωγής και θα μάζευε τους ψήφους των ποντίων;
Αδερφέ Παύλο, καλά έκανες να αναφερθείς στο Φωτιάδη. Καλά έκανες και λες θαρραλέα τη γνώμη σου. Καλά κάνεις την κριτική σου για τα πεπραγμένα του Φωτιάδη. Λίγη αυτοκριτική και για τα δικά σου πεπραγμένα στη ΔΕΑΔΑ και στις αποφάσεις που ψήφισες στο Δημοτικό Συμβούλιο, όσο ήσουν πρόεδρος της ΔΕΑΔΑ, δεν είναι κακό να κάνεις.

Τέλος αδερφέ Παύλο μας έδωσες την ευκαιρία να θυμηθούμε τι έλεγε προεκλογικά ο Φωτιάδης και να συμφωνήσουμε με μερικά, που έστω και καθυστερημένα υποστηρίζεις τώρα. Για να τα θυμάται ο κόσμος σε επόμενο άρθρο θα τα θυμίσουμε

Αδερφέ Παύλο την καλημέρα μου.
Λ. Ποντίδης



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω καταλάβει, τι ακριβώς γράφει ο κ. Δήμαρχος στο βιογραφικό του;

κατάφερα αρχικά να τελειώσω τη γερμανική σχολή αρχιτεκτονικής

Ποια Σχολή Αρχιτεκτονικής είναι αυτή; Στη Γερμανία υπάρχουν πολλές τέτοιες Σχολές, χωρίς προσδιορισμό της πόλης είναι κούφια η αναφορά.

Στη συνέχεια άρχισα να αλληλογραφώ με το υπουργείο παιδείας στη Βόννη

Δεν υπήρξε ποτέ Υπουργείο Παιδείας στη Βόννη, ούτε τώρα υπάρχει στο Βερολίνο. Τα εκπαιδευτικά θέματα υπάγονται στις ομόσπονδες χώρες.

...και κατάφερα να σπουδάσω και να αποφοιτήσω ως πολιτικός μηχανικός

Και γιατί έπρεπε να αλληλογραφήσει με κάποιο υπουργείο για να σπουδάσει; Την άδεια σπουδών την δίνει κάθε εκπαιδευτικό Ίδρυμα από μόνο του, εκτός αν κάποιος δεν έχει απολυτήριο Γυμνασίου ή κάτι άλλο.

Μετά πήγα στο Αννόβερο και τέλειωσα με άριστα τις σπουδές μου


Αφού σπούδασε, όπως γράφει, πολιτικός μηχανικός, τι σπουδές έκανε με άριστα (συγχαρητήρια!) στο Αννόβερο;

Είτε το κείμενο είναι ανακατεμένο, είτε ο συντάκτης του τα έχει μπερδέψει...