Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Φωτιάδης. Τι έλεγα-τι έκανα

Από προεκλογική συνέντευξη του Π. Φωτιάδη
Ερώτηση: Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα στο Μενίδι αυτή τη στιγμή; Και ποια θα ήταν τα πρώτα δύο πράγματα που θα κάνατε την επομένη τον εκλογών, αν εσείς είσαστε ο νέος Δήμαρχος;

Τι είπε:Τα προβλήματα του Τόπου είναι πάρα πολλά. Να πιάσουμε τα μεγαλύτερα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στο Μενίδι είναι η ανεργία.

Τι έκανε: Σε δύο περίπου χρόνια η δημοτική αρχή υπό τον Π. Φωτιάδη ασχολήθηκε με το πρόβλημα της ανεργίας. Έκλεισε επιχειρήσεις και απέλυσε τους εργαζόμενους σε αυτές. Τυπικά ίσως είχε δίκιο. Η προηγούμενη δημοτική αρχή δε φρόντισε οι θέσεις εργασίας να ήταν νόμιμες. Το ψωμί που φάγανε οι εργαζόμενοι αποδείχτηκε πικρό.
Βρήκε όμως δουλειά στα δικά τους παιδιά, όχι εμάς των ποντίων, αλλά των οικογενειών τους. Πολλοί δημοτικοί σύμβουλοι διόρισαν, από ότι λέγεται, με συμβάσεις όχι τους απολυμένους από τις επιχειρήσεις του Δήμου, αλλά τα μέλη της οικογένειας τους, τους συγγενείς τους. Και όπως γράφτηκε στις εφημερίδες, και δε διαψεύστηκε, και στον Αχαρναϊκό σαν επαγγελματίες ποδοσφαιριστές! Σε μερικές περιπτώσεις βολεύτηκε η μαμά και η αδερφή, η κόρη και και … Νομότυπα βέβαια.
Αλήθεια πόσα μέλη και συγγενείς του κ. Δημάρχου είναι διορισμένοι στο Δήμο. Από παλιά μέχρι σήμερα; Ποιοί δημοτικοί σύμβουλοι διόρισαν και μισθοδοτούνται συγγενείς τους με οποιαδήποτε σχέση εργασίας; Εμάς που υπόσχονταν αποκατάσταση των παιδιών μας πριν τις εκλογές να του ψηφίσουμε; Μας ρώτησε κανείς αν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα;
(Και να μην παρεξηγηθώ για το σχόλιο αυτό μιλάω ως πόντιος. Τα παιδιά μου είναι μικρά, πηγαίνουν σχολείο. Ο μισθός μου και ο μισθός της γυναίκας μου φτάνει και περισσεύει να περνάμε καλά. Δεν έχω ανάγκη διορισμού στο Δήμο, ούτε η οικογένειά μου, ούτε οι μακρινοί μου συγγενείς).

Δεν υπάρχουν σχόλια: