Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

Είμαι υπερήφανος ως πόντιος ψηφοφόρος

Ναι. Είμαι υπερήφανος γιατί με την ψήφο μου βοήθησα στην αποκατάσταση νέων που βρήκαν εργασία. Νόμιμα.

Είχαμε όλοι συγχαρεί τον πρόεδρο της ΚΕΔΑ κ. Θ. Αφουξενίδη που φρόντισε μέσω ΑΣΕΠ να διοριστεί η μητέρα του και η αδελφή του. Με προκήρυξη 50 θέσεων που προσήλθαν μόνο 49 υποψήφιοι. Ήταν μία «μουγκή» προκήρυξη. Καθ’ όλα νόμιμη. Ως πόντιος και ως ψηφοφόρος της παράταξης του Παναγιώτη Φωτιάδη είμαι υπερήφανος που βρήκαν εργασία δυό δικοί μας άνθρωποι.

Συγχαίρω τον άξιο πατέρα Παναγιώτη Φωτιάδη που προσέλαβε την κόρη του ως γραμματέα στο Δήμο. Καθ΄όλα νόμιμα. Και, αν αυτό αληθεύει, αξίζουν διπλά συγχαρητήρια για το διορισμό της άλλη του κόρη στη Βουλή των Ελλήνων. Καθ΄όλα νόμιμα. Ως πόντιος και ως ψηφοφόρος της παράταξης του Παναγιώτη Φωτιάδη είμαι υπερήφανος που βρήκαν εργασία δυό δικοί μας άνθρωποι.

Συγχαίρω τον άξιο πατέρα Ιωάννη Γάκη, Γενικό Γραμματέα του Δήμου, επιλογή του δημάρχου, που προσλήφθηκε η κόρη του στο Δήμο Αχαρνών. Ως πόντιος και ως ψηφοφόρος της παράταξης του Παναγιώτη Φωτιάδη είμαι υπερήφανος που ένας νέος άνθρωπος, έστω και αν δεν είναι ποντιακής καταγωγής, βρήκε δουλειά στο Δήμο Αχαρνών.

Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται.

Σημείωση: Για λόγους δεοντολογίας, αν κάποια πληροφορία δεν είναι ακριβής, μετά από ενημέρωσή μας στο email αποσύρουμε την ανάρτηση και ζητάμε συγνώμη για την ανακρίβεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: