Τον Ιούνιο ο προηγούμενος υπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ ανήγγειλε τα τέλη κυκλοφορίας για το 2010, που τα συσχέτισε με την προστασία του περιβάλλοντος (εδώ). Έδωσε και κίνητρα για την απόσυρση των αυτοκινήτων.
Μετά τις εκλογές οι υπουργοί Οικονομικών και Περιβάλλοντος Γ. Παπακωνσταντίνου και Τ. Μπιρμπίλη προχώρησαν στην κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης και του πράσινου δακτυλίου, ενώ παράλληλα ανακοίνωσαν και τις τροποποιήσεις, βάσει περιβαλλοντικών και κοινωνικών κριτηρίων, στα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων ιδιωτικής χρήσης.

Για τη ρύπανση του περιβάλλοντος πρέπει να τιμωρηθεί με 75 € επιπλέον;


Οι κάτοχοι αυτής της κατηγορίας των αυτοκινήτων είναι συνήθως χαμηλών οικονομικών δυνατοτήτων. Αυτά είναι τα κοινωνικά κριτήρια της ανακοίνωσης των δύο υπουργών; Στους με μικρά εισοδήματα θα δοθεί εισοδηματική ενίσχυση. Με αυτή την κατανομή των τελών κυκλοφορίας δε βάζει το κράτος χέρι στην εισοδηματική ενίσχυση;
Το κράτος πρέπει να εισπράξει έξοδα. Δεν πρέπει όμως να επικαλείται περιβαλλοντικά κριτήρια. Δεν απευθύνεται σε βλάκες!!
Αν κάνει το κράτος σωστή διαχείριση, όπως φαίνεται ότι άρχισε να το κάνει, τα έσοδα υπάρχουν. Απλώς μέχρι σήμερα το κράτος (οι κυβερνώντες) δεν τα εισέπραττε. Χαρακτηριστική περίπτωση των μεγαλογιατρών του Κολωνακίου.

Με αυτά τα δηλωμένα εισοδήματα αρκετοί δικαιούνται και εισοδηματική ενίσχυση.
Και δεν είναι μόνο αυτοί. Είναι οι περισσότεροι δικηγόροι, μηχανικοί, ιδιοκτήτες κέντρων διασκέδασης, καλλιτέχνες και από τα «λαϊκά στρώματα» ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί κ.α.
Τελικά θα πρέπει να υπάρξει διαφάνεια και να βγαίνουν στο διαδίκτυο τα εισοδήματα όλων των Ελλήνων. Να γνωρίζουμε για τον καθένα τι έσχες και πόθεν έσχες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου