Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Νέοι βουλευτές, νέα ήθη

Στις πρόσφατες εκλογές στη Β΄ Περιφέρεια Αθηνών εξελέγη βουλευτής, όχι βολευτής, με το ΠΑΣΟΚ ο ηθοποιός Γιάννης Βούρος. Πολίτης που ήθος ποιεί. Αρνήθηκε το αυτοκίνητο που δίνουν στους βουλευτές, και τον αστυνομικό φρουρό (εδώ). Άξιος αυτός, άξιοι οι πολίτες που τον ψήφισαν, τυχερό και το κόμμα του, που έχει τέτοιο βουλευτή.

Θα υπάρξει άλλος να τον μιμηθεί;

Αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στο προεκλογικό του φυλλάδιο, χωρίς να θεωρηθεί σήμερα ότι κάνουμε προεκλογική προπαγάνδα.

Γ. Βούρος: "Η δύναμή μου είστε εσείς"














Οι εκλογές έφτασαν. Βρίσκομαι και πάλι στην πρώτη γραμμή προκειμένου να κερδίσουμε την μάχη της Β΄ Εκλογικής Περιφέρειας της Αθήνας. Η νίκη του ΠΑΣΟΚ εάν συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά με συνέπεια στις αρχές του ήθους και της ευγένειας είναι κοντά. Είναι όμως πολύ νωρίς για να ξέρω αν θα εκλεγώ και αν θα βρίσκομαι ανάμεσα σε πολιτικούς συναδέλφους μου στο Κοινοβούλιο. Δεν ξεκινώ με μεγάλη οικονομική επιφάνεια ούτε με υποστήριξη που θα με βοηθήσει να κάνω γνωστή την υποψηφιότητά μου. Η προεκλογική μου εκστρατεία δεν κυοφορείται σε κάποια πολιτικά έμπειρα στρατηγεία. Ξεκίνησε στις γειτονιές της Φιλαδέλφειας, στα παγκάκια της Καλλιθέας, στις αλάνες της Νέας Ιωνίας.
Γνωρίζω ότι θα κάνετε ότι πρέπει για να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα. Να ξαναδούμε την χώρα να βαδίζει στον δρόμο της προόδου και της ευημερίας. Ποτέ μου δεν έχω νιώσει τόσο αισιόδοξος όσο σήμερα ότι θα τα καταφέρουμε.
Ξέρω πως η δύναμή μου είστε εσείς.
Και αυτό σας υπόσχομαι να μην το ξεχάσω ποτέ. Ίσως δε μπορέσω να δώσω λύση σε όλα τα προβλήματά σας. Ίσως δεν συμφωνήσετε με κάποιες αποφάσεις που θα πάρω. Όμως να ξέρετε ότι θα είμαι παρών για να αντιμετωπίσουμε όλες τις αντιξοότητες μαζί και να σας ακούω όταν συμβεί να διαφωνήσετε.
Και πάνω από όλα θέλω να είμαι δίπλα σας προκειμένου να χτίσουμε μαζί μια πατρίδα που όλοι ονειρευόμαστε.
Σας χρειάζομαι. Όπως χρειάζονται όλοι όλους.
Γιατί αυτή η καινούργια εποχή του ΠΑΣΟΚ απαιτεί πνεύμα ομαδικότητας, προσφοράς και αυτοθυσίας.
Να είστε καλά και ραντεβού στις 4 του Οκτώβρη.
Για την Β΄ Αθηνών με το ΠΑΣΟΚ
Γιάννης Βούρος

Δεν υπάρχουν σχόλια: